Връщане и замяна на продукти

Връщане и замяна на продукти. Отказване на поръчка.

При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

Изцяло съобразен с българското законодатеслтво, онлайн магазин www.detence.bg ви дава абсолютното право да върнете продукт в срок от 14 дни, като са спазени следните условия:

Запазен добър търговски вид - опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглабяна.

1.Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване.

2.Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

3.Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

4.При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.

5.При отказ на поръчка в момента на получаването след преглед на стоката, транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки освен ако стоката не е повредена или сме изпратили грешен артикул.

6.Детенце ЕООД съветва всички свой клиенти при получаване на пратката да се възползват от опцията преглед и ако има дефект на пратката да се свържат незабавно с нас или да попълнят протокол за рекламация, който куриера е длъжен да предостави. 

В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор , като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена. 

В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия.

Ако има дефект или някакъв проблем в продукта - моля свържете се с нас, за да решим кое ще е най удачното решение -размяна на продукта или връщане на заплатената сума.